joi, 18 martie 2010

Cele mai bune articole. Selectie dileMEediatice

Este un proiect mai vechi, pe care tot visez de la inceputul anului sa am timpul necesar de a-l pune in practica. Cum mereu m-am lasat luata de valul evenimentelor din viata mea profesionala si personala, m-am decis sa-l demarez retroactiv, ca o masura de auto-impulsionare.

Cele mai bune trei articole dintr-o luna, atat din presa romaneasca, cat si cea straina, atat din presa centrala, cat si cea locala, intr-o selectie proprie. Fireste, articolele mele nu intra in aceasta discutie.

Ce sens are un astfel de top lunar? Acela de a evidentia inca o data niste productii jurnalistice de calitate, dupa aparitia in publicatiile sau pe site-urile proprii. Ca sa dau un exemplu, unul dintre articolele din topul lunii februarie cred ca ar merita sa fie tiparit intr-o brosura si distribuit pe strada, la metrou si pe oriunde circula oameni care mananca. Nu am eu resursele sa fac asta, dar pot sa il arat macar celor care intra pe acest blog si care sunt convinsa ca vor avea impulsul de a-l trimite mai departe altor prieteni, cunoscuti, colegi pentru a trage invataminte din el si pentru a se delecta cu un text jurnalistic savuros (aflati care este el in postarea urmatoare)

Filtrul este unul ultrasubiectiv, dar care are ca fundal, totusi, o experienta de zece ani. Experienta unui om care scrie, la randu-i articole, si a unui om care si-a autoimpus in fisa postului citirea de articole zilnic, cu scopul de a cunoaste si lovi concurenta acolo unde o doare mai tare.

Voi prezenta, pe scurt, si argumentele pentru care am ales textele cu pricina, lasandu-va pe voi, cititorii mei si ai lor, sa stabiliti daca textele au meritat citite sau nu si includerea intr-un astfel de top.

La sfarsitul anului, imi propun sa aleg, dintre articolele celor 12 luni, articolul anului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu