sâmbătă, 20 februarie 2010

"Nationalistul" de la Iasi, prezentator la Antena 2


Recent, oprindu-ma pentru cateva minute cu telecomanda pe Antena 2, am zarit un personaj care aducea cu cineva cunoscut demult, la Iasi, despre care am scris vreme de cateva saptamani, aici, aici, etc. Initial am crezut, cum am zis, ca e doar o asemanare izbitoare cu un tanarul despre care stiam ca si-a inceput cariera recitand la conferintele PRM Iasi din Vadim Tudor, insa sfarsitul promo-ului la emisiunea "Filmul sau viata" mi-a confirmat ca este, totusi, vorba despre aceeasi persoana. Vlad Hogea. Fost deputat. Fost peremist. Fost becalist. Si, nu in ultimul rand, nationalist. Asta ca sa parafrazez titlul cartii cu care Vlad Hogea a dat lovitura in 2001.

"Cine lupta cu evreii lupta cu diavolul". Acesta este doar un citat din cartea lui Vlad Hogea care i-a atras la vremea protestele firesti ale comunitatii evreiesti din Romania si ale Ambasadei Israelului.

Cel mai grav a fost ca volumul a aparut sub egida Academiei, via Gheorghe Buzatu, profesorul caruia Hogea ii datoreaza si titlul de doctor in istorie, obtinut la Universitatea din Craiova.

Cel mai naucitor a fost ca pe cartea din colectia "Romanii in istoria universala", in care au fost publicati printre altii Eminescu si Iorga, Hogea a tinut (iar coordonatorul Buzatu a acceptat) sa o puna pe coperta a doua pe prietena sa de atunci. Din cate imi amintesc (imi pare rau, dar Hogea nu se afla in biblioteca mea, pentru a verifica) prietena era nimeni alta decat Oana Turcu, cea care acum face o emisiune vulgar-cretinoida pe Antena 2, impreuna cu sotul sau. Prin urmare e colega cu fostul.

Revenind la Vlad Hogea, care a fost exclus pe listele pentru europarlamentare tocmai din cauza "Nationalistului", sper sa-si incheie cariera la fel de bine cum a inceput-o. Recitand din opera actualului lui stapan, Dan Voiculescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu